Going Dutch: Regen & Hollandse pot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael, Jiska & Bobbi Goebertus - WaarBenJij.nu Going Dutch: Regen & Hollandse pot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael, Jiska & Bobbi Goebertus - WaarBenJij.nu

Going Dutch: Regen & Hollandse pot

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Michael, Jiska & Bobbi

08 Maart 2010 | Australië, Sydney

Vandaag is het slechte(re) weer opnieuw op komen dagen en besluiten we direct door te rijden naar Victor Harbor. Onderweg blijft het regenen en zien we het Coorong NP vanuit de camper aan ons voorbij trekken.

Een echte reisdag dus... Maar door vandaag even door te zetten, hebben we morgen alle tijd om Victor Harbor en omgeving te verkennen met mooi weer!

Aangekomen op de camping kneuteren we lekker in onze camper. Het heeft toch ook wel wat gezelligs.... dat gedruppel op het dak van de camper! We trekken alle knutselspullen uit de kast en gaan samen met Bobbi aan de slag met kleien, verfen, vouwen en plakken.

's Avonds gunnen we onszelf eindelijk de tijd om een uitgebreide maaltijd te bereiden op ons driepittertje in de camper en op de BBQ in de buitenlucht. We genieten van het resultaat.... Aardappels met groente en vlees blijven toch onweerstaanbaar!

• 08 Maart 2010 - 13:18

Mart & Tiny Van Veel:

Hallo Jiska , Michel & Bobby

Wat hebben wij weer genoten van jullie prachtige reisverhalen en wat een prachtige foto's.
    Groetjes en Liefs Ome Mart & Tante Tiny

• 08 Maart 2010 - 18:03

Danny,Yvette En Kids:

Lieve broer van harte gefeliciteerd met je 34ste verjaardag maak er iets moois van vandaag! Gaat vast lukken in het mooie verre aussie. Jis en Bobbi jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie mannetje en pappa.
    Veel plezier nog jullie laatste week en tot gauw!

• 08 Maart 2010 - 20:06

Henk En Tonny Ivens:

michael van Harte Gefeliciteerd, wel grappig dat we nu je zo ver zit, weten dat je jarig bent, jiska en Bobbi ook van Harte met je man en Pappa,
    veel plezier nog, wij genieten nog steeds van jullie prachtige foto's en verhalen,
    groetjes Ome Henk en Tante Tonny

UBplus:

Hiep hiep HOERA!

• 09 Maart 2010 - 10:07

Hans Moon En Syl:

hey mike dikke kus en van harte met je verjaardag jis jij met je man en bobbi met je pappie !heb je al cadeautjes gehad ? veel plezier nog en tot volgende week ....tjuus

• 09 Maart 2010 - 12:59

Erik & Miriam:

Hallo alledrie,

Mike, gefeliciteerd met je verjaardag! Als we jullie verhalen zo lezen is er eigenlijk geen mooiere plek om jarig te vieren.

Cas is diep onder de indruk van al jullie foto's van de "Woala-beren". Maar.... het enthousiast is hij toch als hij zijn eigen Bobster op een foto ziet verschijnen.

Geniet van jullie laatste week (wat gaat het hard) en tot gauw!

Dikke zoen,
    Erik, Mir, Cas & Tijn.

• 09 Maart 2010 - 18:07

Daan, Calis En Yuna:

Hieperdepie hoeraaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd en dikke kus van ons

• 09 Maart 2010 - 18:26

Loes En Henk:

heey mike,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,ook jiska .
    bobbi,hiep,hiep hiep hoera voor Papa!
    veel plezier met elkaar en hard zingen hoor jiska en bobbi.
    verjaardagsknuffel van Loes en Henk.dOEIIIIIIIIIIII

• 09 Maart 2010 - 19:24

Ram6:

Mike van Harte man probeerde je te bellen maar je neemt niet op?
    We genieten nog steeds van jullie mooie verhalen en foto's ga zo door!Oja coach van het jaar???????sorry.Ajax - Psv 3-1 whaaaaaaaako