Weer thuis.... Bedankt! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Michael, Jiska & Bobbi Goebertus - WaarBenJij.nu Weer thuis.... Bedankt! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Michael, Jiska & Bobbi Goebertus - WaarBenJij.nu

Weer thuis.... Bedankt!

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Michael, Jiska & Bobbi

22 Maart 2010 | Nederland, Zaandam

We zijn alweer een paar dagen thuis!
Vandaag zijn ook de foto's van de laatste dagen van onze reis door Australië op de site geplaatst.

De terugreis is prima verlopen. Bobbi, pappa en mamma hebben zeker de helft van de (lange) reis heerlijk geslapen! Vanwege de overstap op London Heathrow hebben we nog uitgebreid Engels ontbeten, voordat we de laatste etappe naar Amsterdam af hebben gelegd.

Op Schiphol werden we feestelijk ontvangen door de opa's en oma's en Yvette! Dan weet je gelijk weer dat je thuis toch ook wel hebt gemist!

Ondertussen zijn we alweer helemaal gewend aan een leven zonder de trouwe camper, stranden en een lekker zonnetje! Gelukkig heeft de lente zich alweer aangekondigd!

Wij willen jullie allemaal bedanken voor jullie leuke reacties op onze verhalen en foto's. Het was steeds weer spannend of we nieuwe berichtjes zouden vinden op de site!

Ook willen we iedereen, maar vooral de opa's en oma's, tante Coby en Cas & Tijn, bedanken voor de leuke kadootjes voor Bobbi. Met jullie kleurboeken, cd'tjes en leesboekjes heeft Bobbi zich tijdens de lange vluchten en ritten in de camper uitstekend vermaakt!

P.S. We kennen alle liedjes van Jip & Janneke en kabouter Plop ondertussen uit ons hoofd!!

P.S.P.S. Dit was echt ons laatste bericht! Voortaan worden jullie dus niet meer gebombardeerd met onze vakantieverhalen! Wat een rust!

• 24 Maart 2010 - 11:32

Monique:

Hai Jiska,

Wat een prachtig reis hebben jullie gemaakt. Ik heb er echt van genoten. Hoor graag de life verhalen van je en vergeet je niet de foto's mee te nemen naar de volgende vergadering?

Groetjes,
    Monique van de Graaf